Ray

 2011.11.07. 11:48

Vakon elvakít ,

Ide-oda billeg,

Van egy csaja :

Hát jó neki...

Odacsap a basszus,

Georgia megijed,

De tovább száll ;

 - Nem alszik az ihlet.

 

Menj utadra Jack,

Ne is gyere vissza,

Soha többé!

Ömlik a zaj,

Hallelúja, angyal,

Részeges a trombita,

A zongora

Disszonáns mint a bár,

 

Ez a lány tudja;

Papája nem látja,

És szól a blues,

Nem templomban,

Hanem a vécében,

Letérdepel meggyónva,

S felfut a blúz:

Fekete fehérben,

 

És Georgia, bölcsőm,

Nem feledlek soha,

Megbocsájtasz,

Letettem a

Tűt meg a láncokat,

A purgatóriumban

Hetvenkét szűz,

Zokszó nélküli dal,

 

Mert a szerelem

Forgolódik mostan,

Van itt egy csaj,

És jó nekem.

Mert nem pénzzel fizet,

Hanem tűzzel kényeztet,

De már mindegy.

Csak én vagyok. Csak én.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ahalhatatlanparizs.blog.hu/api/trackback/id/tr53360678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása